Sorry

Sorry till mig själv först och främst för att jag inte bloggat så mycket för det är som Cathrine så fint har lärt mig roligt att ha i framtiden. Sen förlåt till er som läser, om ni nu bryr er =)

Jag har väll ingen lust att skriva just nu. Det mesta känns tufft just nu. Har börjat stressa igen på jobbet och det är aldrig roligt. Fällde några tårar idag när en kollega kom till mig och började säga saker som jag inte hade koll på. Det var nog droppen som fick bägaren att rina över lite. Sa det till henne med och hon sa att det märktes på mig överlag att allt inte står rätt till, men att jag kanske ändå ska berätta. Jag vet bara inte vad jag ska berätta eftersom mina känslor och mitt humör pendlar väldigt mycket. Detta kommer nog bli en jobbig höst, pågrund av den sorgeprocess som ändå pågår inom mig. Men ska försöka lysa upp den med lite olika aktiviteter, hösten då.

Så nu vet ni varför jag inte skirver iallafall. Alla dessa dumma känslor...=P

Men ska till Göteborg på Fredag med jobbet, bokmässan. Så ska försöka slänga ihop ett inlägg om det sen i helgen. Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0