Göteborg och bokmässan!

Hade jätte trevligtpå bokmässan. Gick mest med min kollega Ingela och vi hade det riktigt trevligt, hittade en del fina böcker till förskolan. Ingela en del till sina små och jag köpte tre pocketböcker till mig själv =)

Såg en massa kändisar, Björn Ranelid, Ola Lindholm, en kock som jag inte kan namnet på, men mina kollegor sa att han var känd =) Katerona Janouch. Och det häftigaste av allt var Björn Hellbergs autograf till pappa.

Åt god mat på ett litet mysigt krypin bara ett stemkast från mässhallen. Jag tog en del bilder, men inga jag laddat över en så de kommer nog inte upp. Mest bilöder på kändisarna och de vet ni ju hur de ser ut, annars googla ;)

Och Göteborg kan ni ju osso googla om ni vill. Väldigt trevlig stad kommer jag absolut besöka snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0