Torsdag

Är lagom trött idag... Men ändå piggare än vad jag var i tisdags...
Idag är det jobb, sen måste jag hem och packa för imorgon ska jag till Hofterup och tillbringa en helg med Evelina. Vi ska sälja (ge bort?) jord, åka till Österlen och gå på auktion så det blir en bra helg.

Sen har jag ett bra besök till som dök upp igår. Samma dag som Tessan åker, vi försökte lösa det så hon skulle komma dagen innan, men det gick inte, kommer Jamie! Också very nice. Föreslog för Evelina att hon skulle komma upp då med, det hade varit skoj att umgås alla tre. Vi får se, det blir nog bra vad som helst. Så nu har jag busy weeks framför mig. Och så skoj de ska bli!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0