Härliga besök!

Har typ blivit frisk igen. Näsan är fortfarande lite täppt emellanåt. Va och simmade idag och det känndes ganska bra så det borde betyda att jag är lite frisk iallafall. Lekte lite i poolen och det var roligt, mindre än tio personer i poolen gav en lite utrymme.

Nu undrar ni kanske om rubriken... Eller inte! Iallafall så ska jag ha en massa härliga besök de närmaste veckorna. Hihi... Om två helger den 26 mars kommer ju Linda och Madde hit. Det ska bli så roligt de ska stanna över helgen och på lördagen har jag ju min inflyttningsfest och det kommer hit fler roliga människor.

Sen, ursäkta Madde och Linda, men den 5 april kommer typ den bästa som kan komma nu. Tessan!! Jag längtar jätte mycket. Har ju inte träffat henne sen jag var där i sommras. GUD va skoj att hon kommer hit!!



Linda, en bra dag! =)



Madde, Madde, Madde!!



Fina, fina Tessan!

Om ni tycker jag snott bilderna, så är det bara att komma hit och sno dom tillbaka!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0