Första helgen i juni!

Hoppas ni alla har haft en trevlig nationaldag. Själv har jag sovit mig genom hela då jag inte vaknade förrän 13:11!! Har inte vaknat så sent på över ett år och säkert ännu längre. Var ändå inte hemma jätte sent igårkväll. klockan landade på strax efter två.

Va hemma hos Ewa igår och det bjöds på lite inflyttningsfest. Vi var ett trevligt gäng som först var hemma hos Ewa som försökte dra vidare till Wallmans. Vi tittade på intranätet innan vi drog dit på öppettider och kollade lite. När vi sen kom dit så hade de inte ens öppet. Vi fattade ingenting så vi fick gå någonannan stans. Men de blev en bra kväll. Tack Ewa för en trevlig inflyttningsfest!

Fredagen var också väldigt trevlig, då var jag och Cathrine ute på AfterWork. Åt gott, drack gott och snackade en massa. Hoppas verkligen det händer fler gånger! Vi träffade även på Ewa ute där och jag fick en fin bild på de två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0