Helsingborgs festivalen 2010!

Dags i år igen då! I torsdags var jag nere först med Ewa och Erika, åt lite älgkebab, tittade på RIxFM festivalen och dansade med lite konstiga rörelser. Sen träffade vi MArie och Emelie, vi gick på marknade och shoppade lite, jag och Marie avslutade kvällen med lite Thai mat. Sen gick jag hem i regnet.

Igår, fredag var jag nere med Linda och Micke. Jag åt Langos med Krabba, räkor, svart rom, ost, gräddfil och vitlök, mumsigt! Sen satte vi oss i ett öltält jag drack en cider och kollade på en massa tanter som dansade till ett coverband. Sen kollade vi på the Poodles, de var faktiskt bättre än vad jag trodde de skulle va, vi var nog alla tre väldigt överraskade. Sen skulle Micke iväg så jag och Linda gick och tittade på Bungyjumpet. De senaste åren har jag alltid gått och ställt mig under det ett tag och tittat. Jag tycker kicken att stå under och titta på räcker för mig. Sen gick vi och tittade lite på marknaden och sen begavs det hemmåt igen.

Idag ska jag träffa Cathrine och det blir nog minst lika trevligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0