Resa?

Det var ett tag sedan jag skrev sist.

Vad har hänt då? Jo, jag har vatt i Malmö i helgen. Evelina fyllde år så hon hade lite party. Jag, Ewa och Linda åkte ner från Helsingborg och det var riktigt roligt. Jag och Linda sov äver också så vi åt Brunch idag. Gott, jag gillar pannkakor. Jobb nu i veckan. Ska försöka simma lite i veckan med, h'ar verkligen slarvat med det.

Linda och Evelina pratade mycket om resor i helgen och jag hade verkligen velat resa lite. Någon som vill ut och resa lite? Annars har jag ju tatt steget att gå på bio själv, nästa steg är kanske att resa själv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e också ressugen, nuuuu!

2010-03-05 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0