December

Redan inne i december!! =O Denna hösten har gått snabbt, vissa veckor har verkligen flugit fram och jag vet inte vart tiden har tagit vägen!!

Iallafall så är det nu 2:a december och julen är nalkande. Första julen i min lägenghet och här är redan julpyntat. Vill pynta mer... men får se hur de blir. Imorgon är jag iallafall ledig för 6:e juni och det är ju nice! Ska shoppa med Ewa lite grejer och det är ju aldrig fel.

I helgen bakade jag lussekatter, de blev lite underbakade men goda. Första gången jag gör det själv har ju alltid gjort det med Tessan innan! Kommer aldrig bli lika bra!

Saknar Tessan! Kommer fira nyår i Sthlm och ska försöka träffa Tessan då. Så de så...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0