En helg i Malmö med Evelina!

Har varit och hälsat på Evelina i helgen. Det har hunnits med en massa saker och tiden har bara flugit iväg. Var precis vad jag behövde.

I fredags gick vi på Malmö festivalen. Vi åt godmat, hälsade på Johanna i hennes utställningsbås. Jag köpte en jättefin scarfs av henne. Hon är en otroligt duktig konstnär som målarriktigt häftigt. Gå in på www.johannarehn.se så får ni se. Efter att hälsat på Johanna gick vi och såg på Teddybears Sthlm. Riktigt häftig med gamla låtar man kännde igen som Hey BoY och RockNRoll HighSchool.

  

Sen gick vi till Bluestältet och joinade Evelinas Mamma och hennes vänner. Det var en trevlig kväll, smakade Churros för första gången i mitt liv, det var helt oki.

Igår, lördag, kom Emma och Andreas förbi Evelina för att hämta upp My som Evelina varit kattvakt åt. Vi åt lite frukost och snackade en massa. De berättade om sin semester på Cypern som de vatt på när Evelina var kattvakt. Det lät hur mysigt som helst och får bara min lust att vilja resa att bli ännu större. Så om någon vill är jag på. =) När Emma och Andreas åkte iväg begav jag och Evelina oss åt Folkets Park för att spela minigolf. efter en väldigt jämn runda vann såklart jag! =) Efter det tog vi en glass och sen bbegav vi oss iväg till en lekplats för att leka lite och Evelina hade nog roligast av oss. Jag hittade dock en väldigt fin nyckelpiga.

    

efter det begav vi oss iväg igen. Vi kollade på en fotoutställning, gick igenom en fruktmarknad som höll på att stänga. Vi gick förbi triangeln och åt lite ThaimatSen gick vi in på Shock och jag köpte en fin väska med en massa stjärnor på. Sen gick vi på bio och såg Grown Ups. Bra film med mycket skratt i. Sen gick vi hem och på vägen hittade vi fler lekplatser... roligt!

Idag har vi bara chillat, vatt en runda på Entré och jag har åkt hem. Jag köpte ett skal till min Iphone, kallas de så? Iallafall så skulle de kosta 399kr men efter han provade skalet på min mobil och inte fick bort det så gav han mig 100 kronor rabatt oki sa jag och då funkade inte hans kortläsare och allt jag hade på mig i kontanter var 218 kronor. Så så fick jag skalet för det. HAHA, tyckte det var en schysst prutning. Jag gick ut ur affären och frågade Evelina, var det han eller jag som blev lurad? För jag fick inget kvitto ingen låda ingenting. Men Evelina tyckte iabsolut inte att jag blivit lurad. Nog mer han som kännde sig dum, för hann sa precis innan han satte på det: klart jag kan få bort det. Iallafall så nu har jag fått ett fint nytt mobilskal som jag har fått av, med lite våld som han inte vågade utöva på min mobil =) Jag gillar det.



Tack Evelina för en trevlig helg och de fina örhängena! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0