Try to be Happy!

Har inte bloggat på hela veckan, men det har vatt en tuff vecka. Det tog på krafterna att ha lite semester så jag var ganska så trött när jag begav mig till jobbet i måndags. När jag väll under senare halvan av veckan började piggna till så blev jag förkyld och ät fortfarande. Känns som om förkylningar har dominerat min vinter och vår hittils. Men är det inget värre så får jag vara glad känner jag =)

Imorgon ska jag köpa en ny cykel. Det blir nog en Skeppshult. Modell vet jag dock inte än, för det beror lite på vad de har på lager. Det är en cykel butik i Helsingborg som har ett jätte bra erbjudande nu i April där det ingår en massa försäkringar och liknande saker när man köper en Skeppshult. Tror man tjänar på det i stora loppet.

Nu ska jag sova, är ganska så trött och jag känner hur halsen börjar svullna upp =(

Så god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0