Påsken

Igår var jag hemma hos mor och far och åt lite god mat. Båda fastrarna var där med respektive, vi spelade spel och det var faktiskt en rolig kväll. Även våra gamla grannar Kjell och Susanne var där. Jag och lillebror spelade även lite CS, det var länge sedan man spelade det. Inte för att jag någonsin spelat det speciellt mycket. Mina intressen i data spel, förutom Sims och andra simulatiopns spel, har ofta följt mn brors intresse. Har han spelat ett spel så har jag suttit bredvid och tittat på. Har alltid gillat att sitta brevid och titta på, ibland även spelat själv. Det är liskom en sak jag och lillebror delar och jag tror vi gillar det lika mycket båda två.

Idag var jag också hemma en sväng, åt ite brunch och mös. Stannade inte så länge idag dock för de hade andra grejer för sig så jag åkte hem när lillebror ändå skulle göra ett ärende åt päronen. Så nu i eftermiddag har jag lagat lite god mat och tittat på film. Nu myser jag med god mat och körslaget med en massa tända ljus. Mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0