Sorry

Om någon läser min blog hojta till! Om någon bryr sig om jag skriver eller inte hojta till igen!

Jag tror helt enkelt jag satt för mycket press på mig sjäölv och sen havrera det bara med bloggen. Jaja... jag kommer förhoppningsvis tillbaka någon gång. Vad har hänt i helgen då? Inte mycket alls. Fick två erbjudande att gå ut, men nappade inte på någon av dem då jag vatt förkyld sen förra helgen och behövde vila upp mig. Men i fredags köpte jag en soffa iallafall. Min lila fina soffa... hehe valde även ut tapeter i fredags och köksbänkar. Vill bara flytta in nu... Ja, ja, ja! Men samtidigt är jag lite rädd för hur ensam jag kommer bli, i Kalmar hade jag jue Josse, som jag saknar en massa! Och här på drottning har jag ju mamma och pappa. På Guldsmedsg får jag la hitta mig ngn ny att umgås med! Ewa bor ju inte så långt bort =)

Nu ska jag ju sova! Jobb imorgon...



Kommentarer
Postat av: Jamie

Jag vill ha något att läsa, även om det bara är lite. Hur ska jag annars ha koll på dig?

Det är bloggen eller skicka ett brev en gång i veckan? Du väljer.

2009-10-26 @ 16:33:35
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Vanessa

fin blogg kolla gärna in min!

2009-10-26 @ 18:45:43
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag saknar dig med som granne ska du veta. 3 år är en lång tid och har du flyttat in vid jul så kommer jag gärna förbi;) ett Sushi är ett måste. Ska unna mig det i kalmar imorgon... Själv dock! :(

2009-10-26 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0