Lista =)

Erkänn att ni saknat dem =P

1. Hur gammal är du om fem år?
30 =S

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma

3. Hur lång är du?
Ca 170

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Spirited Away

5. Vem ringde du senast?
Försökte ringa en arbetskollega men hon svarade ej.

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Du har 4 nya meddelanden i 3svar

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
För en timme sedan, hon är på ovanvåningen och jag på nere,

11. Vilken ögonfärg har du?
GrönBrun

12. När vaknade du i dag?
Halv nio

13. Vilken är din favoritjulsång?
??

14. Vilken är din favoritplats?
Min säng kanske?

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis är jag lyckligt gift med fast jobb och barn. Och vi har råd att resa en massa =)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Döden

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mina mamma när hon fjantade sig igår

19. Hur stor är din säng?
90

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en bärbar men använder mest familjens stationära

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hur varmt/kallt det är.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fem eller sex?

23. Hur många landskap har du bott i?
Två, Skåne och småland

24. Vilka städer har du bott i?
Helsingborg och Kalmar, inga nyheter där

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Ja, för det mesta

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum vit eller blåbärs sorbet

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?
Ja!

30. Tycker du om kaffe?
Usch, NEJ!!

31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, den som är in mot väggen

33. Kan du spela poker?
Ja, men inte särskilt bra på det.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, förutom en kille som skrev en blogg som jag läste innan, men jag KÄNNER ju inte honom.

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och pyttelite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, inte vad jag minns iallafall

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och god mat

42. Äger du dyrbara smycken?
Näe,

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Top Model och Amasing race

44. Kan du rulla med tungan?
Ja, det tror jag

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Evelina är rätt så rolig och min pappa när han är på det humöret.

46. Sover du med gosedjur?
Asså Findus finns i sängen men han behöver liksom inte det

47. Vad har du för ringsignal?
Pink - So What. Börde kanske byta snart...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, men inga jag kan ha på mig

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Datormusen lyser rött

50. Flirtar du mycket?
Nej, definitivt för lite!

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag nog om jag försöker

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej aldrig

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kinesen av Henning Mankell

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett telefonnummer

59. När var du i kyrkan senast?
Evelina och Emmas examen i juni måste det vatt.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Christer Pettersson nästan

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 eller 3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Kan jag faktiskt ej åminna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0