Sorry!

Förlåt att jag inte bloggat men har haft fullt upp idag! Packat en massa och hållt på. Ångesten krper mer och mer fram, har en del kvar men samtidigt har jag gjort en massa med. Sade upp lägenheten igår så det blev värkligt!

Sittningen var också bra, försökte stanna kvar lite efteråt men de gick inte så bra så åkte hem och snackade med Josse ett tag istället. Det är så skitjobbigt att svänga i humöret! Känner mig som en jojo emellanåt.

Nu ska jag ha en lugn kväll med lite mer packande och rensande. Fy i bubblan vad jag har slängt mycket!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag var där i 2 veckor sommaren 2007. Underbart värre. Vi var över alt och ingenstans. Vi besökte allt som gick att besöka. Museeum, min sambo älskar the beatles så vi var och besökte massa sådana platser, central park är underbart. Frihetsgudinnan, vi var och så mamma mia på broadway= sjukt underbart.



Gör så mkt ni hinner !! =)

2009-05-28 @ 20:07:59
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Soffan

Du är så duktig, Frida! Imorgon tar vi en sup på det & firar din ambition :)

2009-05-28 @ 20:40:23
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0