Party party

Josses och Jennies födelsedagsfest igår va väll rätt så rolig. Det hände visst lite tråkiga grejer i slutet som jag inte är så insatt i, men tråkigt att folk blir sura på varandra.

Mådde inte så superbra imorse, det var en typisk dagen efter morgon, skakar och mår lite illa. Nu hr jag precis ätit lite och mår bättre.

Igår shoppade jag annars en massa... skor, klocka, tröja, linne och en massa skönhetsprodukter från HM. Men allt var billigt, men det blev dyrt tillsammans.

Jag hoppas det blir grillning i eftermiddag. Fredrik hade ont i armen igår så han och Eve åkte in till akuten imorse. Men om inte Eve hör av sig så ser planerna likadana ut. Hoppas Fredriks arm mår bra, det är väll det viktigaste.

Annars är jag trött idag, trött, trött! Kollar på Sinbad - legenden om de sju haven. En disney film jag inte sett innan faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0