LISTA!!

10 FAVORITER
Dialekt: Skånska
Mat: Sushi
Låt: Kan inte välja en jue =S
Film: Gillar allt för många filmer =)
Tecknad figur: Wall-E
Sport: Titta på friidrott :)
Komiker: ?
Veckodag: Fredag
Glassmak: Blåbärs sorbet


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött = irriterad
Tanke: ska jobba om 3½ timme
Kläder: Jeans och T-tröja
Bakgrund på datan: Totoro
Känsla: trött
Tid: 13:28
Bästa sak: Sängen
Irritationsobjekt: Min BH som sitter alldeles fel =S


8 FÖRSTA

Bästa vän: My, min granne när jag var liten
Husdjur: Fisk, blupp!
Utlandssemester: Danmark var de nog =)
Piercing: Orat
CD skiva: Ace of Bace
Bil: Ingen än så länge
Ord: Leverpostahej minns jag iallafall =)

7 SENASTE

Telefonsamtal: Louise.
Mat: Kyckling sallad....
Dryck: Fanta
Biltur: Måste vatt när jag körde till arbetsintervjun... tror jag iallafall
Tv-program: Top Chef
Spelad låt: Minns ej
Köpta klädesplagg: Tröja på NewYorker


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på TV: Nej
Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

Skolämne: Fysik
Mat: Anis kryddade saker
Musik: Heavy Death Metal
Dryck: Kaffe eller rödvin
Djur: Nattfjärilar


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Tittar på Tv
Du gjorde igår kväll: Umgick med Evelina
Du kan höra just nu: TV:n
Du inte kan leva utan: vänner, familj, mat, kläder


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Josse, Eve och Tessan
Du tycker om: Mamma, Pappa och lillebror
Du inte gillar: ---- ---- -----


2 VAL
Coca cola eller fanta:
Fanta
Hund eller katt: Katt


1 ÖNSKAN

Att min och Tessans resa blir bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0