It is no more!

Nu kan jag nog kläcka denna lilla hemlighet som har tyngt mitt hjärta lite den senaste tiden. Jag kommer efter denna sommar inte alls vara en Ödåkrabo längre! Min mor och far ska nämligen flytta, det är 99% säkert bara några små saker kvar som ska fixas. dock flyttar de inte till ett helt fel läge, precis vid havet med sundsutsikt. Rummet jag och min bror kommer få dela till vi skaffar eget... hehe... Är en vinkällare utan fönster. Men jag vill skaffa mig ett eget i helsingborgså fort jag kan, så förhoppningsvis är det väldigt tillfälligt. Flytta två gånger i sommar kommer bli jätte skoj! Eller inte alls. Förhoppningvis tre om min lillebror får som han vill =)

Jobb, lägenhet och ett eget liv i helsingborg.

Kommentarer
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 14:05:37
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0