LISTA!!!

Tyckte det var längesedan nu...

ALLMÄNT...
Namn: Frida
Piercingar: i Öronen
Tatueringar: Inte än, kanske aldrig. Men förhoppningsvis...
Längd: 177 cm typ
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Röd typ
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Svår fråga i dagens situation
Tänker du på självmord: Nej, inte just nu...
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen som säger något iallafall, men vem vet vad folk tänker i hemlighet.
Vilket shampoo använder du: Herbal Essences
Vilken parfym använder du: Lacoste men vill ha min Gucci...
Vad är du rädd för: Har lite klaustrofobi
Gillar du att tvätta: Nej, det är så förbaskat tråkigt!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, men det är sällan chansen kommer'


SENASTE...

Film du hyrde: HAr inte hyrt film på jätte länge...
Film du köpte: Måste vara Wall-E
Låten du lyssnade på: Oj. Walking in Sunshine kanske...hehe...=)
Låten du hade på hjärnan: Samma...
Låten du laddade ner: Laddar inte ner sen Spotify kom.
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Gordon Pamsays Kitchen Nightmare
Personen du tänkte på: Mamma


FAVORIT...

Mat: Sushi kanske? Eller vad säger ni... Annars gillar jag fisk i de flesta former...
Låt: Det går inte att svara på
Sport: Skidskytte är jätteskönt att slöslapp titta på en söndag!
Dryck: Cola är gott =)
Kläder: Jeans och T-shirt
Film: Jag gillar så många filmer! LOTR filmerna är ju fantastiska och även Harry Potter. Sen gillar jag tecknade som Rattatouile och Wall-E
Bil: Peugeot är en favorit och BMW bubblan nya verisonen i limegrönt


ANTAL...

Gånger du varit kär: Jag har inte räknat
Gånger ditt hjärta brustit: Minst två gånger...
Hjärtan brustit på grund av dej: Vad jag vet 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några när jag var yngre.
Ärr du har på kroppen: Har några små ärr då jag är rätt så klumpig. Men inga från operationer eller så.

SENASTE...
Bok du läste: Livet är en fest av Adele Parks
Personen du fick mail av: Janne... min lärare med lite schema ändringar
Personen du fick brev av: Oj, jag har inte fått brev på länge. Men farmor brukar jag få på födelsedagen så de va nog det.
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min examensdag. Blir ju så när man familjen är utspridd på fyra ställen. Kalmar, Hesingborg, Köpenhamn och Australien. Den internationella familjen... hehe...=)


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Fixat det sista på gestaltningen, diskat en massa, gett en massa råd till pappa, gjort potatismod.
Var det kul: Ja, det mesta utom att diska.
Hur tidigt stiger du upp: Varierar från dag till dag.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova... förhoppningsvis

Är du seriös: Jag lovar att jag kan vara seriös
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur
Var har du ont: ryggen som f*n just nu
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Tror inte det.
Favorit serie: Vänner och Amazing race


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror på vart...
Gillar du ketchup: Ja då, men inte på allt.
Är du glad nu: Nja, lagom... beror på vad vi pratar om
Var du glad igår: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: en stad full med "speciella" människor.
Göteborg är: en annan stad full med människor
Kan du sjunga: Jag har blivit bättre.
Mer värt än guld: Kärlek och vänskap
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, hehe...=)
Ska bli skoj: USA!!!
Ska inte bli skoj: Flytta från Kalmar och bli vuxen
Sparar till: NY!!
Väntar på: Varmare väder och NY!!!
Pålägg som gäller: kokt skinka
Dagens dryck: Flädersaft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0