Trött

Nu kan jag säga att jag vet inte varför jag är så trött. Sov ganska så ordentligt i natt, förutom den drömmen där jag drömde att mamma och pappa skaffat en vampyrkatt som bara var ute efter mig. Tillsist stängde mamma av den (?) Men den startade av sig själv igen och när jag som vildast brottades med den i ett försök att stänga av den igen så vaknade jag. Det var rätt så läskigt faktiskt!

Sov tre timmar typ när jag kom hem från skolan! Och jag vet INTE vad det är med mig! Där kunde jag ju vatt lite produktiv, men NEJ inte Frida då!! Hon sov...

Nu jobbar jag och sen ska jag hem ta en macka och lite kräm! Sen ska jag kolla lite TV och sen sova! Blir en lång dag imorgon! Paj eller korvstroganoff, det ÄR frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0