Till Tessan!!

Ifall jag glömmer bort detta... småskrattar för mig själv lite nu... hehe...=) Det är nog billigare att växla till USD på banken om det går. Tror det går...=) Jaaaa... jag har blivit besatt av detta... men jag har såå ont i min rygg och försöker få tankarna till annat.

Har förresten ett ställe vi INTE ska äta på i NewYork... Black Pearl! De är med i Gordon Ramsays program Kitchen Nightmares just nu och de går inte så bra. Om man kollar på hemsidan har samarbetet inte gått så suuper bra... Jag gillar Gordon Ramsay. Så om de dissar Gordon går inte jag dit. Så tyvärr Tessan, men vi lär nog hitta någon annan restaurang.

Efter sett Stockholm-Arlanda är jag så taggad på att flyga med! Jag gillar att flyga fasst jag är livsrädd innan... eller inte livsrädd, men ändå... Ni fattar typ!!

87 dagar kvar...Wohoho :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0