Lördag

Om ni INTE visste detta så är det FAKTISKT lörda idag, jag LOVAR!! coolt... =) Iallafall så ska jag träffa Amelie snart så sk vi hem till Andy och kolla melodifestivalen. Det ska bli riktigt trevligt... Sen ska vi nog ner på någon födelsedagsfestg och kanske blir det en runda på kåren? Vem vet vad denna kväll har att ge... funderar på hur många cidrar man ska ta med sig. Vet ju att Amelie brukar köra stenhårt så om man ska mäta sig med henne så...

Nu ska jag ta någon macka och välja ut dryck, sen bär det av...!! 

Ska ta med kameran ikväll och försöka ta lite kort...

Kommentarer
Postat av: missAmelie

du får mig att framstå som en fyllekaja

2009-03-16 @ 17:47:53
URL: http://missamelie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0