Familjen Annorlunda

Jag är helt förtjust i programmet Familjen Annorlunda och speciellt familjen Carlsson i Staffanstorp med barnens underbara skånska dialekt har fastnat lite speciellt i mitt hjärta och trillingarna är såå läskigt lik pappan! =O  Idag var just den familjen i London och det får mig att längta ännu mer till New York. Att flyga och sen shoppa en massa och gå och titta, in och ut i butiker och ha de trevligt med Tessan och äta massa mat och ha de roligt i en vecka... Ja, det är bara en 76 dagar kvar idag jue =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är verkligen annorlunda.





Ven :) Min sambos föräldrar har sommar hus där vi golfbanan:) Vi skall in där i helgen faktiskt och är där ganska mkt. Dock lite trist på vintern/vår.. roligare på sommaren:)

Min pappa är ifrån helsingborg, farmor bor du.. så där har man varit mkt..

2009-03-23 @ 22:28:33
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0