Evelina!

Evelina har jag umgåtts med lite idag. Först var vi på baronen någon timme och virrade runder. Frida köpte ingenting!! Det ni, inte ens på NewYorker!! =o Louise var även hon med på dessa strapatser. Men sen blev det lite knas och vi tappade typ bort henne på Lagerhaus, eller ja...

Sen åkte jag och Evelina hem till mig och vi har gjort den goda tacopajen Louise har lärt mig och sen såg vi Sex and the City filmen. Eve hade inte set den innan så de va roligt att se den med henne. =)

Nu ska jag snart sov för jag ska visst upp och gå med Eve imorgon klockan nio. Dock tror jag att jag tar min cykel med mig eftersom jag ska möta Sanne klockan 11 och äta Sushi =) Vill inte stressa i onödan för att hinna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0