Bibblan

Nu står man på bibloteket som många gånger förr. Är trött idag och har fått nackspärr utav hyllstädningen. Dock blir allt så mycket lättare med lite musik i öronen. Kommer praktisera det frånochmed denna helgen =) Bara en ochenhalvtimme kvar, sen ska jag hem. Måste försöka läsa lite i texterna på tisdag. Men som vanligt så har jag inte mycket inspiration. Är ganska så skoltrött nu och vill bara ut i verkligheten. Samtidigt som ångesten kryper inom min hud.

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig... "




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hel skön låt. Allting löser sig faktiskt nästan alltid. =)



Själv sitter mna på tåget hem från stockholm =)



Jag är född 1981

2009-03-23 @ 10:37:52
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag gillar inte heller åka tåg, inte såhär långt.. men mellan kstad- malmö är det lungt. Tar en timme. Hur länge stannar du i kalmar ?

Har alltid velat festa där, gillar du att festa ?



Jag har varit oh häslat på min bästis som flyttade ifrån mig för 3 år sen.. super skoj !

2009-03-23 @ 11:16:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0