oki...

Allt känns bra just nu. Helgen är över... har haft ångest och allt flöt på bra. Festen igår var riktigt bra... Jag hade lite panik när jag parkerade cyklen hemma då jag trodde att jag glömt nycklarna hos Lena eller tappat dem på vägen. Precis när Lena sen svarade så hittade jag dem i den väskan jag hade alkoholen... Varför la jag dem där??? Ja... Lena måste trott jag var lite knasig iallafall...

Sen har föräldrarna och brödrarna åkt hem... det är ju lite sorgligt dock. Men det känns oki ändå och det är nog det dom får mig att må bra.

Sen har jag löst problemet med maten till lägret. Tror jag iallafall =) Försöker se livet positivt...

Sen är det ju NY som jag bara njuter av. Ska senare idag räkna lite på hur många dagar och veckor det är kvar... Vi åker ju på en söndag så...=)

Nu ska jag kolla på Körslaget och Grys ny soppåse... denna va liite snygg iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0