KALMA!!

Nu är jag i Kalma igen. Tågresan denna gången var ganska smärtfri, vet inte vad som hände mellan Häsleholm-Alvesta, men det gick JÄTTE snabbt, sen är det ju typ bara lite lite mer  än en timme kvar så...

Men det var inte tågresan som var det med mest späning i på min hemfärd. Det var Taxi resan från centralen till mitt hem, som mamma bjöd på som innehöll späning. Efter Liljas körde han på något hårt och fick punka. Han svängde in och körde bakgatorna hem till mig. Hela bilen skakade och vi slirade i varje kurva. Det var nog späning för idag helt enkelt... Nu blir det slappi slapp resten av kvällen... Känner mig lite ensam, men det är skönt samtidigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0