Examen - en intervju...

Så nu har du tagit examen... Hur känns det? Jo, ganska bra.

Hur ska detta firas då? Jooo, jag ska ut och äta med familjen nu klockan sju.

Jaha ja, vart ska ni då äta? PÅ Helén och Jörgens, det ska bli trevligt.

Så det blir inget festande ikväll? Lite blir det... Men inte så länge är gansk trött idag då jag gick upp tidigt imorse, vill också umgås med familjen lite. Men imorgon, dåå ska de bli bättre på den fronten.

Men varför sitter du i sängen utan byxor?? För att jag är klumpig och vill inte spilla på min klänning, därför ska jag nu byta om till något inte så ömtåligt =)

Ha de så trevligt då, får man följa med?? Nej, lilla bloggen det får du inte... Men du kan få veta hur det gick när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0