DÖD

Är mer död än levande idag... Jobbet gick bra, jag snorade och hjärnan var inte med 95% av tiden. Glömde vanliga saker som att avlarma böckerna. Sista halvtimmen var bara ett vakum. Sen blev det maxi var tvungen att posta en sak. Kom hem vid fyra, värmde soppa sen somnade jag... har feber yrat något så otroligt, både nu men då skulle ni bara veta hur jag feberyrat inatt. Vaknade nu vid sex och kännde att jag var tvungen att ta en treo så jag kan va lite vid liv ett tag iallfall. TREO har vatt en räddare denna helgen då jag mått så här och va tvungen att jobba både igår, idag och imorgon.

Nu ska jag nysa lite... hej då

PS. Mitt ögonlock är jätteroligt och har ryck av sig själv hela dagen =) DS.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Krya på dig gumman! krya på dig!! kramar

2009-01-25 @ 09:51:05
URL: http://ewita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0