Lista

Bara för att jag inte har ork till mer så får ni en lista, som jag alltid har ork till...=)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej
Skulle du vilja väga mer?
Nej, men mindre...
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Det beror väll på anledningen. Om dem har en anledning...
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja då!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Ja, de skulle nog inte va helt fel att glömma allt ett tag

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Japp

Kan du slicka dig på näsan?

Med lite hjälp =)

Kan du kolla i kors med ögonen?

Japp

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, de kan dem, nu förtiden iallafall =))

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja, om man är ensam hemma så är de inte så svårt
Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja, de har jag vatt innan

Kan dina vänner lita på dig?

Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej, hellre en tatuering
Kan du suga?

Ja... någon som inte kan det?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jadå, absolut!

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo, det har man väll

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja... det har dem.

Har du ett syskon?

Japp, två brödrar

Har du varit full den här månaden?

Nej, det har vatt lugnt på den fronten.

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja, de har jag faktiskt...

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Ingen omöjlighet....

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej!!
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej..imorse senast

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

puss eller kyss? JAg har ju pussat mamma och pappa och så. Jag tror jag har kysst någon som är fyra år äldre med. Minns inte exakt hur gamal han var.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja, men inget för mig!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Typ nästan...

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Evelina, Tessan och Ewa är alltid högt där uppe.

Vem älskar du?

Ingen just nu...?

Vem hade du senast sex med?

Hemligt

Vem vill du bli full med?

Evelina kanske?

Vem är den bästa artisten?
Finns många

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma, inte så ovanligt

Vem har du en liten crush i?

Ingen för tillfället

Vem är snyggast i världen?

Johnny Depp alla tiders

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Jag skulle nog ge det till Tessan sen skulle jag tvinga henne att betala ALLT i newyork =)

Vem är snällast i världen?

Min lillebror är faktiskt underbart snäll när han är på det humöret...=)

Vem är din bästa kompis?

Läs ovan??...???
Vem vill du prata med?

Någon som kan få mig att skratta
Vem sov du med senast?

Bara Sov... Tessan..=O

Vem såg du full senast?

Mig själv?? hehe...

Vem vet allt om dig?

Josse skulle jag nog säga vet mest.

Vem kysste du senast?

Hemligt...

Vem kramade du senast?

Louise eller Amelie i skolan idag

Vem kan berätta allt för dig?

Jag hoppas de flesta av mina vänner känner så...

Vem kan du berätta allt för?

Josse som sagt för hon vet redan så mycket så.... =)
Vem hatar du?
Ingen just nu...Mohahahahahaha


Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är gullig du:) Diu vet en himla massa om mig med kan jag säga dig;)

2009-02-23 @ 23:49:29
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0