Snart

Snart är det jul!

Jag ska bara jobba en dag till så... suck! Men imorgon kommer det nog bli lugna gatan 8 barn och 4 personal. Jag syänger dock så jag kommer väll hem runt halv sju på kvällen. Lite beroende på när sista barnet går hem och lite beroende på hur jag ska komma hem. Sen är man ledig i 4 dagar! Så länge har jag inte vatt ledig sen i juli! =O Inte ens sjuk liksom. Sen är det jobb i tre, ledig fyra, jobba två, ledig en jobba två ledig två och sen börjar det som vanligt igen. Kommer dock slita rätt mycket då jag har på dessa 8 jobbedagar har 3 stägningar och 2 öppningar. Men men...händer ju en del skoj med... säger bara keys!!!! WOHO!! längtar... Sen vill jag ut och resa igen, behöver inte vara lika långt som till NY denna gången, men något coolt ställe. En liten tanke jag har nu hade vatt att åka till USA igen, men en mindre stad. Eller till Nya Zeeland och uppleva naturen där. Eller varför inte en weekend i London, Paris, Rom, Prag, Berlin eller någon annan häftig europeisk storstad? Någon som är på, åka typ i april För då har jag semester jag kan ta ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0