Helgen innan dopparedagen!

Ska sova snart. Bror är hemma för julen och imorgon ska jag till Malmö och ha lite glöggmys hos Evelina och kanske lite utgång? Man vet ju aldrig vad som händer... Ska försöka åka ner med ett öppen sinne och inte ha några förväntningar eller fördomar. Önska mig lycka till med det!

Det var en oootroligt skön dag på jobbet idag. Vi hade 12 barn idag som mest och de var alla på så bra humör! Helt underbara och gosiga och kommer sakna de som är borta nu under julen en massa. Några mer än andra men speciellt en liten tjej som jag har fått så bra kontakt med. Men nu kommer det bli lugna veckor framöver och very soon har jag en egen lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0