Jepp, jepp, jepp!

Har vatt på skolan ett få timmar idag. Jobbar med Linn och Sofie och vi ska göra en liten "konsert" på fredag. Det har gått riktigt bra med samarbetet och vi blev klara förvånansvärt snabba. Så imorgon är vi helt och hållet lediga, that is nice!

Ska passa på att vara uppe lite längre ikväll och titta på en film eller något sådant. Sen imorgon ska jag städa, har småstädat hela veckan så det ser helt oki ut, men det kan alltid göras mer. Sen ska jag jobba på puben på kvällen, längtar till det då jag är väldigt sugen på clubsandwich. Har bara ätit fisk idag så imorgon kan jag ha råd att vara liite onyttig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Och på fredag ska vi festa, grilla och spela kubb!=) Har du kollat om du vet nån som har ett kubbspel?

2009-04-22 @ 18:36:05
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0