Irriterad!

Jag är ganska så mycket irriterad just nu. Mejlade min arbetsgivare från förra sommaren precis. Som förra sommaren sa att de gärna såg att jag kom tillbaka i sommar igen. Sen mejlade jag honom i februari och sa att jag var intresserad och han skulle kolla på semestertiderna och höra av sig. Inget pip om något annat. Nu som sagt mejlade jag honom igår och fick svar att han har redan tre som jobbar på helgerna och de vill jobba i sommar och det kommer antagligen inte finnas mycket tid över. Kunde han inte nämnt det i februari att han hade tre personer som låg i förtur??? Då hade jag ju kunnat vara lite mer engagerad i att söka jobb över sommaren med. Nu har jag ju bara letat jobb som börjar i Augusti. Min ångest som jag har haft sen examen blev inte mycket bättre nu. Vad fan ska man göra???? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0