Helgen??

Asså vad har jag gjort i helgen? Jo, jag vet att det var sittning i lördags men annars? Det är många frågetecken? Har jag ringt mina föräldrar? Har jag bloggat? Tog jag mina P-piller? Svaret blir faktiskt nej på alla frågor... Jag borde skaffa mig en motivation här i livet... Just nu är det väldigt blankt uppe i knoppen... Ska iallafall på lagledar möte idag och sen umgås med Tessan lite för vid sju ska vi ha något "möte" med styrelsen och jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra...skäms!! En annan fråga som dök upp igår var: HAr jag ätit?? Minns inte att jag gjort det... Men jag är ju inte hungrig...

Ledig från praktiken idag så 19 dagar kvar av praktiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0