Blondinbella!

Måste bara citera Blondinbella! Ända sen jag läste detta på hennes blogg häromdagen har jag inte kunnat släppa det och ja, det är så smart sagt och tänkt! Gillar speciellt den sista biten!


"Är det inte konstigt egentligen? Man har familjen, vänner och till och med en pojkvän men fastän man är älskad så känner mig sig ensam och helt för sig själv. Egentligen är det dumt, för vi vet att innerst inne kommer man alltid i slutändan bara ha sig själv men ändå drar man sig som ett plåster på alla andra. Vore det inte coolt om man kunde släppa ensamhet-känslorna och bara acceptera att man har endast sig själv och resten är bonus?"



Ta bara bort det med pojkvännen så är det precis som jag känner mig och som jag vill känna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0