Den aktiva studentens vardag!

Ja, idag blir en bra dag! Först ska jag och Josse äta Sushi, muuums! Sen blir det lite shopping inför sittningen imorgon. Bland annat ett par strumpbyxor ska inhandlas. HAr ju fått pengar idag =) Både lön och CSN. Iallafall så blir det en tripp til kåren efter stan. Vi ska fixa inför sittningen imorgon då. Sen blir det en snabb sväng hem. Se en film om jag hinner =) Kanske kolla igenom anförandet till måndag. Sen ska jag jobba på puben ikväll. Blir nog roligare än vad det var i onsdags då de inte var folk alls. Idag har ju folk som sagt fått pengar =)

Nu ska jag ta  på mig!

Kommentarer
Postat av: Teza

Ska du TA på dig?

2008-10-25 @ 11:56:04
Postat av: ANGELICA

Grymt snygg bloggdeisgn! :] Puss

2008-10-26 @ 00:03:55
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0