Lista

Gjorde denna listan för ca ett år sedan, men det är intressant att se vad som ändras! Så om ni vill se de gamla svaren så gjorde jag denna 21/11 förra året på bloggen.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick en dator som verkar fungera =)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov...
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
låg på samma plats som nu med datorn.
Det sista du sa högt?
Antagligen Bajs, eller något dumt till mig själv...=)
Vad har du druckit idag?
C-vitamin
Vad var det senaste du åt?
hamburgare i går kväll
Vad var det senaste du köpte?
Varm choklad + ett kexchoklad på ibblan igår
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
solen lyser, men jag tror det är kallt
Godaste glass-smaken?
Blåbärs sorbet!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja,
Sover du tungt?
Absolut inte
Drömmer du mycket?
Ja, väldigt mysko drömmar
Mardrömmar?
Ibland, men jag är inte så rädd för dem, hade många när jag va liten så jag blev väll van :)
Trivs du med ditt jobb?
Skolan? Jadå, men jag gillar inte c-uppsats =S
Favoritklädsel?
Jeans och en tröja, gärna färgglad :)
Vad ser du om du tittar åt höger?
En vägg
Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska gå på bio i helgen och en dag ledigt =)
Vad ska du göra härnäst?
Ta på mig och cykla iväg till bibblan.
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
Trött
Favoritgodis:
Ingen speciell. Men kexchokladet igår var gott.
Kläder just nu:
Inga, hehe...
Musik just nu:
Ingen
Sommarplaner:
Ööööh, de är lite för långt kvar
Hur många kuddar sover du med:
Fem
Spelar du nåt instrument:
Nej
Morgon- eller nattmänniska:
Dagmänniska :)
Vilka är viktigast för dig:
Familjen och my friends!!
Bio eller promenad:
Bio
Stjärntecken:
Stenbock
Äckligaste insekten:
Nattfjäril!! Uuuuh....
Vad vill du jobba som?
Lärare eller ha ett eget företag
Stökigt eller välstädat?
Välstädat, fassy just nu är det stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Njaa...tror inte det
Gillar du att sjunga?
Ja fast jag sjunger inte bra
Vad längtar du mest efter just nu?
Maat, har inte ätit än :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0