Tha weekend

Shit vilken bra helg detta blev!

Pratat med en del nytt folk och folk man vetat vem dem är men aldrig haft ngt samtal med. Dock vet jag inte om det var något bra samtal eftersom jag var lite lullig.

Men ALLT var lyckat och detta var mellanfesterna och efterfesternas helg. Dock om efterfesten i lördags var lite seg och lördagen i sin helhet inte riktigt slutade som jag ville. =)

Idag är jag dock trött och sliten känner att en förkylning är på G. Har dock fått en temporär sockerkick nu efter min lunch. Japp, lunch klockan två är normalt för mig, eller inte.

Styrelsemöte ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 14:31:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 14:39:12
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0