Ställer till det!

Nu har jag ställt till det för mig!

Jag kännde det på mig när jag vaknade i morse att denna dagen inte skulle bli bra och hur rätt har man inte ibland? Jag önskar bara att denna dagen och veckan kunde ta slut nu så jag kan börja andas igen. Skulle ju ha grupparbete idag och jag försökte vara med. Men det gick inte ida, även om jag suttit med så hade mitt huvud varit på helt andra ställen och ja skit i allmänhet just nu. Men visst i det alltså...! Man måste ha en sån period i bland med...

och eftersom jag antagligen inte kommer kunna komma till någon dator imorgon så kan jag redan nu säga grattis till alla vårs Josse! Grattis Josse!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0