Treo och väntan

Min rygg har bråkat hela vecka, men tog inte min första treo förrän idag, är ändå rätt stolt över det med tanke på att det har gjort väldigt ont emellan åt. Va ett tag nästan beroende av brus alvedon, men då bytte jag till treo och drog ner på konsumtionen drastiskt. Så nu tar jag bara när jag märker att jag inte kommer klara av dagen. Så denna veckan har vatt tuff, ryggont och mens. =)

Annars sitter jag bara och väntar på att Jonas ska komma och väntar även på festen ikväll, får se hur allt blir!

Hittade även en massa gammla bilder igår, men alla är på kort, ska försöka charma in mig hos Anna och se om man kan få låna hennes scanner ngn gång :) Annars har ju biblioteket.

Till Anna: flört flört ;)

Kommentarer
Postat av: anna!

va? vem? huh? vadå? nu förstår jag ingenting? :P (jaa, klart du får scanna!)

2008-03-01 @ 12:44:37
URL: http://porsfyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0