Liten lista...again :D

Ta fram din mobil och var ärlig =)

Har du pussat nummer 2?
Anna F- nepp

Vad har du för relation med nummer 20?
Elle- Var min nolla 2006

När ska du träffa nummer 30?
Ewa-Nu under påsk hoppas jag verkligen =)

Är nummer 18 söt?
Elisabet-Ja, de är hon :)

Vad var ditt första intryck av nummer 33?
Fia-Ja, duktig som fixar allt!

Hur träffade du nummer nio?
AP-Gick samma klass i AU1, skåne!! =D

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna Larsson-Senast 4½ timme sedan =D I likey her

Hur känner du nummer 63?
Jimmy- Jonas kompis

När träffade du nummer 64 senast?
Joey Poey- I söndags när vi såg Wallander

När ska du träffa nummer 14 nästa gång?
Christoffer-Vet inte vem det är, så det dröjer nog :)

Är du nära vän med nummer 13?
Cecilia-Nä, det skulle jag nog inte påstå, men hon är snäll

Har du gått på bio med nummer 4?
Andra Anna Larsson-Nej, de har jag inte

Skulle du kunna gå ut med nummer 5?
Anna Maria- nej, de skulle jag nog inte göra

Vad pratar du och nummer 45 oftast om?
Helena- Ja, skolan kanske? Mat är ju annars blåbärens favorit ämne =D

Känner du nummer 1?
Anders-med i samma styrelse så japp, de tycker jag nog =D

Skulle du kunna ge nummer 6 en kram?
Anna S(optiker Anna)-Ja

Vad har du och nummer 7 för relation?
Anna Pettersson-Goda vänner =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, mat är ju ett väldiskuterat ämne i blåbärsgruppen! ;)

2008-03-18 @ 22:28:07
Postat av: Ewa

kul.. jag snor den av dig! kram

2008-03-19 @ 06:39:16
URL: http://ewita.blogg.se
Postat av: Madeleine

Va? Jag fattar inte haha=D som vanligt..

2008-03-19 @ 12:09:21
Postat av: Madeleine

Nej nu fattar jag hihi=)

2008-03-19 @ 12:10:03
Postat av: emma

ja nsor den här av dig! den va skojig! ha en bra påsk i skåneland! ses snart igen!

2008-03-19 @ 22:07:39
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0