Full späckat!

Snart kommer Anna hit, vi ska spela lite Sims idag var det tänkt =) Ska möta henne vid tjugo i elva på Netto och köpa lite sallad.

Sen klockan halv fem ska jag vara på slottet för fotografering och disskussions kväll med styrelsen. Hoppas att alla kan komma idag.

Samtidigt som allt är jobbigt nu i all denna vevan så trodde jag allt skulle va värre. Det blev inga tårar igår kväll och jag är så jäkla stolt över mig själv. =) Men det är ju inte lätt för det, men hela världen har ju dock inte gått under, bara nästen =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Frida! Detta är Mia, din kusin Johans sambo=). Snubblade helt otippat över din blogg, blev helt paff!!!
Undrar ju direkt varför du verkar lite ledsen? Vill ju att du ska vara glad såklart! Ha det gott, Kram

2008-03-11 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0