Shopping

Det blev lite shopping i köpenhamn igår, fasst en av mina tröjor jag köpte blev stulen av någon på vägen hem. Eller så tappade jag påsen, men det är oväsentligt. Det irriterande är att den ursnygga tröjan för 79 danska kronor ä borta, puts veck!! Men men lite annat shopping blev det. Bland annat ett par skor som jag bara lööövar, men som jag kommer få sååå ont av, men jag löööövar dem... Sen blev det två linnen och ett par örhängen. Örhängen lår i samma påse som den försvunna tröjan, men jag hade tagit dem på mig, tu i das otur.




  

Fick lite kompensation för tröjan av min far, han såg att jag var ledsen :( Så jagf har köpt en tröja till idag för dem + ett par jeans av pengar jag fått av mormor i omgångar, i like to shop. Och om ngn vill till Köpenhamn i sommar så ställer jg upp med sovplats. Det är inte dyrt att åka till köpenhamn härifrån Helsingborg. 150 svenska kronor tur och retur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0