Sällskap på stan!

Wiiie... Anna var snäll nog att göra mig sällskap på stan! Vi ska gå och shoppa (?) och äta (!) lite.

Nu ska jag bara underhålla mig själv till klockan ett då hon kunde.

Kan berätta lite om helgen så länge.

I fredags jobbade jag Ala Carten med Elin och Membi. Det var roligt fasst vi fick vara klar lite längre än vad vi hade räknat med. Får se om man gör det igen.

I lördags var det lite avskeds fest för Marie. Alla Marie i mitt liv bara försvinner =( Iallafall så var det trevligt och jag och Teza underhöll oss på sedvanligt sätt.

I går var det till att börja städa på allvar och även packa lite, ikväll ska jag tvätta och då blir det till att packa det sista sen. Är ju ledig imorgen med. Så det är skönt att ha en dag till på sig.

Nu ska jag fundera på bra lunchställen.... Huuum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0