Måndag

Ytterliggare en måndag, hur många har man inte upplevt nu i sitt liv?

Denna är inte så hemsk dock. Solen skiner och jag är ledig. Dock är jag fortfarande förkyld och det är mindre roligt ska jag säga er. Jag vet inte heller vad jag ska göra resten av dagen. Någon annan halvt uttråkad själ som vill göra något? Eller så borde jag kanske åka hem och städa och packa innan hemfärden på onsdag.

Är lite nervös inför att åka hem. Mest för datorn skull och jag hoppas allt löser sig där. Förhoppningsvis kommer den till butiken på onsdag så jag kan hämta den på lunchen. Tessan är very nice på onsdag och hämtar mig efter skolan. Underbart med människor som ställer upp =) Vet inte hur jag skulle klarat mig annars. Hade aldrig orkat dra all packning från skolan till stationen. Tar bussen på morgonen.

Nu ska jag snart lämna denna biblioteksbyggnaden. Kanske för sista gången denna terminen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0