Lista!

Erkänn att ni har saknat mina listor...!! Så här kommer en ny, enjoy =)


Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Beror på om man måste upp eller inte.
Vem/vilka vet mest om dig? Josse och Ewa skulle jag nog säga
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Inget speciellt tror jag, äta tacos =)
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Lite i huvudet
Är du bra på att måla? Ja, lite får man väll hoppas eftersom jag både ska utbilda och har själv blivit utbildad.
Vem kramade du senast? Jamie va de nog.
Vad längtar du till? Nollningen i höst faktiskt, ska bli skoj =)
Sparare eller slösare? Sparare
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig?Japp
Rädd för insekter? Såna stora äckliga nattfjärilar. Hade en i mitt rum i natt =S
Anser du att du är stark? HAHAHA, nej!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår va ingen riktig glädje dag direkt. Köpte ett par Jeans, det kanske?
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov gott!
Vad har du druckit idag? Inget hittils, eller joo, lite vatten klockan halv två inatt
Vad var det senaste du åt? En banan
Vad var det senaste du köpte? Ett par jeans och en tröja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad gör dig glad just nu? Sorgligt kanske, men inget...
Humör just nu: Ganska likgiltig
Sommarplaner: Jobba
Gillar du att sjunga? Nej
Vad längtar du mest efter just nu? Kalmar kanske och att vardagen ska börja igen med alla vänner och aktiviteter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0