Va fasiken?

Nästan 4 timmar på ett tåg, dock inte trångt fyra platser för mig själv, illamående och hungrig samtidigt! Ja, fortfarande. Bussen går precis när man går av tåget, men den andra står där med, men då måste man gå mycket längre. Jaja, tog den iallafall! Sedan när man kommer hem så luktar hela lägenheten avlopp! Jag lovar att det hjälper inte mot mitt illamående! Nä, har inte vågat kolla i kylen för den är nog tom och kan också lukta illa. Blir nog pizza ikväll =) Har ju inte så farligt långt till pizzerian =)

Kommentarer
Postat av: A.P.

Skönt att höra att det inte är nått skumt med bara just MITT avlopp...

2008-01-08 @ 16:52:00
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0