Trevligt

Idag har det varit en trevlig dag. Lite stressig men dock mysig. Gick upp halv elva efter att ha snoosat en timme, sen ringde Ewa nog vid elva och ville hitta på något. Först sa jag att jag inte kunde. hade nämligen planerat att träffa föräldrarna. Men när jag sedan ringde dem var de inte pigga på ngra timmar till. Så jag ringde till Ewa igen och åkte sedan hem till henne. Där myste vi och pratade, så gött!

Vid tre hämtade brossan mig och vi åkte hem till föräldrarna. Spelade lite spel med pappa och jag vann!! Händer inte så ofta, speciellt roligt var det eftersom pappa var lite stöddig innan och sa till mamma att jag hade ngn störning eftersom jag gillade att förlora. Haha, mes!

Nu är jag hemma hos Jonas och kollar på en knasig film på 3:an.

image255

Jag och Ewz, längesedan!!
 Snodde din Photoshoppade bild Ewz. Har ingen på oss på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0