R.I.P

Läste precis på aftonbladets hemsida att Heath Ledger har dött! Jag är faktiskt i lite chock! Detta är en skådespelare som man har följt och som har dött. Han har verkligen gjort några fantastiska saker. Bröderna Grimm som han gjorde med den underbara Matt Damon. Sen har vi ju Patrioten med Mel Gibson, som jag ÄLSKAR!! Man får inte glömma Brokeback Mountain! Usch nej, detta va inte roligt.

Sen vill jag inte diskutera hur han dog. För mig är det bara hemskt att han gjort det och det räcker för mig! Det kommer säker spekuleras i medier om hur och varför ett tag framöver. Men det struntar jag i. En underbar skådespelare har iallafall gått ur tiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0