Redo

Jag känner mig redo för att åka tillbaka till Kalmar nu! Har fått nog av Helsingborg för denna gången! Känns dock väldigt bra med alla vänner här nu! Har träffat dem massa och det känns som om jag har vänner för livet här. För även om vi knappt hörs på ett halvår så när vi väl träffas så är allt som vanligt och vi fortsätter där vi slutade. Sådana vänner år bäst, för det är dem som är kvar. EWA, Duär bäst!! ;)

Jag hoppas och tror jag har sådana i Kalmar med. Denna hösten var det verkligen guld på vänskapsfronten. Det enda mörkret var ju såklart att Jamie försvann från oss. Men jag fann Anna, myste med Teza, hade roligt med Therese, umgicks med Josse och hittade Tommy. Så skojigt. Hur ska det gå när man senare lämnar allt? Blipp blopp, det är en tid kvar! Usch ja! Denna höst blev speciell med Walkie Talkies och sjungande bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0